کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه فکس اینترنتی بفرستیم؟

چگونه فکس اینترنتی بفرستیم؟اردیبشهت‌ماه سال جاری سرویس فکس اینترنتی در کشور با نام تجاری FAX.IR رونمایی شد که در این سرویس کاربران می‌توانند بدون نیاز به دستگاه فکس، خط تلفن و نصب نرم‌افزار به ارسال و دریافت فکس اقدام کنند.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ روش استفاده از این سرویس بدین صورت است که به کاربران شماره فکسی اختصاصی داده می‌شود و تمامی فکس‌های دریافتی به این شماره بصورت فایل PDF به ای‌میل شخصی‌شان ارسال و در صورت تمایل یک نسخه از آن در قسمت بایگانی حساب کاربری در سایت FAX.IR ذخیره می‌شود.

جهت اطلاع‌رسانی در مورد دریافت فکس نیز یک پیامک به شماره موبایل کاربر با متن "دریافت فکس جدید از شماره ..." از سایت FAX.IR ارسال می‌شود و کاربران می‌توانند شماره فکس فعلی خود را نیز به این شماره اختصاصی divert کرده و نیازی به اعلام مجدد شماره جدید خود نداشته باشند.

اما برای ارسال فکس، کاربران می‌توانند با ورود به حساب کاربری در سایت FAX.IR و انتخاب گزینه ارسال فکس، متن دلخواه خود را نوشته و یا فایل پی.دی.اف، WORD، EXCEL و غیره را بارگذاری کرده و به شماره فکس‌های مورد نظر ارسال کنند.

هم‌چنین جهت اطلاع‌رسانی از وضعیت ارسال فکس، پیامک و ایمیلی از سایت برای وی ارسال و وضعیت ارسال فکس را که شامل "ارسال موفق"، "ارسال ناموفق به علت اشغالی خط" و یا "ارسال ناموفق به علت عدم وجود دستگاه فکس در مقصد" است، اعلام می‌کند.

می‌توان گفت این سرویس مانند ایمیل gmail و یا yahoo کاربر است که ورودی از دستگاه فکس و خروجی به دستگاه فکس را داراست و به این ترتیب امکان ارسال و یا دریافت فکس را در هر مکان، در هر زمان و با هر دستگاه متصل به اینترنت (مانند کامپیوتر، موبایل‌های هوشمند و ...) بدون نیاز به نصب نرم‌افزار و سرور، مقدور می‌کند.

بر این اساس، کاربر هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت مخابرات، شماره فکس، دستگاه فکس و غیره نداشته و تنها اشتراک ماهیانه پرداخت می‌کند. 

ثبت‌نام در این سرویس چند دقیقه طول می‌کشد و راه اندازی شماره فکس بلافاصله انجام می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.fax.ir مراجعه کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11886 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/08/17 تعداد مشاهده: 1882
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

بعبو 1391/08/17 13:14
پیشنهادش میکنم. تقریباً ار بهترین سرویس هایی هست که این چند وقته رو شده و افرانت هم شدیدا داره گسترشش میده.

الان مدتی هست که دارم برای دفتر ازش استفاده میکنم و واقعاً نسبت به هزینه کمش راضی کنندست.÷